Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

17. juli 2011

Take care, Maria

Reaksjoner: 
Hei!
I dag har jeg vært på Gardermoen og sagt ha det til Maria. Hun reiser på camp i dag og så til Texas for sitt utvekslingsår. Det er så sjukt rart å tenke på at jeg ikke skal se henne igjen før om et år. Nå kommer hun til å leve sitt liv i TX, bli kjent med mange nye mennesker og oppleve masse. Jeg håper virkelig at jeg får pratet med henne gjennom året. I går var jeg og spiste middag hos henne. Det var flere der også som hun da så for siste gang. Vi hadde det kjempegøy og spilte Mario. Alt hun har gjort i Norge har hun gjort for siste gang på et år. Man skjønner ikke helt hvor lenge et helt år er. Selv tenker jeg på utvekslingsåret som bare noen uker. Rart å forestille seg at det er et helt år. De siste to dagene har vært kjempehyggelige. Men det var også trist å si ha det og tenke at det er et helt år til neste gang vi sees.
Fred, KT

Ingen kommentarer: