Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

25. juli 2011

Rommet mitt

Reaksjoner: 
Hei!
Nå har jeg fått blogspot på mobilen. Noe som gjør det 100 ganger enklere å blogge. Her er bilder av rommet mitt som dere ville se. Det er ikke så mye på veggene ennå, men håper på å få litt ting opp når jeg har vært her en stund.
Kom nettopp hjem fra trening så skal dusje og så drar jeg til dyrehagen med vertsbror og vertsmor.








Fred, KT

Location:S 500 - E Rd,North Manchester,United States

2 kommentarer:

Anonym sa...

lite rom? :O Har du det fint der?:) Hvordan er familien?
Celina :)

Anonym sa...

Hvor er skrivebordet? Du skal vel gjøre lekser....? ;-) Veeeldig god plass i skapet, Karianne. Lurer på hvordan det ser ut om et år :-)
Mamma