Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

27. juli 2011

Internett på mobilen

Reaksjoner: 
Hei!
I dag har det vært fotballtrening, igjen. Vet ikke når jeg skal slutte å fortelle dere om fotballtreningene mine, haha. I dag var det bare løping. I morgen skal det være mer styrketrening. Siden jeg ikke har trent regelmessig på 10 måneder, er jeg ekstremt støl.
Vi spiste lunsj på skolen i dag også. Natalee og broren var også med. Skal bli bedre kjent med Natalee etterhvert.
Har ikke hatt Internett på mobilen så vi måtte fikse det. Venta i sikkert en halv time. Var en gammel mann som hadde skaffet seg iPhone og hadde ikke peiling på hvordan den funka. Selv om det tok litt tid, så har jeg endelig fått Internett, yay.
I kveld kommer besteforeldrene til v-far på besøk og det blir lasange til middag.

Fred, KT
Ps. Skal prøve å oppdatere så mye som mulig på bloggen. Men poster bilder regelmessig på twitter. Så hvis du liker bilder og små oppdateringer kan du følge meg på twitter, KTveter :)

Ingen kommentarer: