Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

25. juli 2011

Gaver fra vertsfamilien

Reaksjoner: 
Hei!
Har gitt gavene mine til vertsfamilien. Alle sammen likte gavene sine. Hadde kjøpt leker til barna og til foreldrene kjøpte jeg norsk kokebok på engelsk og Verdens Beste fat. Skal lage den kaka sammen med vertsmor en gang. Hadde også med melkesjokolade som de alle likte. Det skal vel mye til å ikke like den. Jeg var også så heldig at jeg fikk gave av dem. Fikk et album og en Manchester t-skjorte (stede jeg bor). I albumet hadde vertsmor laget sider så jeg kan dele inn albumet i opplevelser, personer, USA og steder. Jeg har mye å gjøre hele tiden. Fra i morgen av er det forballtrening hver dag. Ønsk meg lykke til.
Fred, KT

2 kommentarer:

Sofie i Cali sa...

Så heldig du er! Albumet så kjempefint ut :D

Anonym sa...

Hva heter den kokeboken? Skal til USA selv og skal kjøpe norsk kokebok på engelsk, men finner ingen.. haha :))