Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

21. juli 2011

Fremme i USA

Reaksjoner: 
Hei!
Nå har jeg nettopp stått opp og klokka er kvart på åtte. Flyturen var lang og jeg sov ikke før siste flyet fra Chicago til Fort Wayne. Måtte ta tre fly til sammen. Fløy Oslo-Frankfurt-Chicago-Fort Wayne. På flyet til Chicago var det to andre utvekslingsstudenter, en fra Sveits og en fra Tyskland. På chicago måtte vi stå over en time i kø, så det var veldig koselig å kunne vente sammen med dem. Bra å være flere som er i samme situasjon. Jeg ankom flyplassen i Fort Wayne ca 9 lokal tid (3 på natta norsk tid). Der møtte jeg min kjære vertsfamilie. Vi tok bilde, henta bagasjen og tok turen til North Manchester. Btw, det er ekstremt varmt. Jeg reiste fra 14 grader i Norge til 31 grader her. På det varmeste var det 35 grader i går. Da vi kom hjem spiste jeg middag. Også hadde jeg fått søte tegninger av vertssøsknene mine som lå på senga mi. De er de søteste. Etter det var det rett til sengs. Våkna halv sju lokal tid, men det er jo rundt 12 norsk tid. Klarer aldri å sove så lenge så da stod jeg like så greit opp. Nå har jeg pakket ut alle klærene mine og sitter i stua med vertsmor. I dag tror jeg kanskje at jeg skal på open field og spille fotball med noen jenter. Krysser fingrene for at det går bra. Har ikke tatt så mange bilder ennå, men skal prøve og få lagt det ut senere. 
Er det noe dere lurer på eller vil at jeg tar bilde av så er det bare å si ifra :)

Kan ikke vente med å fortsette utvekslingsåret mitt! Fred, KT

4 kommentarer:

Tante Astrid sa...

Så hyggelig å høre fra deg allerede, Karianne!! Spennende dager du har foran deg. Tenker masse på deg - glere meg til å følge deg :)

Eivind sa...

Bilder fra huset, nabolaget og rommet er ikke å forakte :)

Pernille in Usa 2011/2012 sa...

Så heldig! Merker jeg gleder meg enda mer nå!! Kos deg masse videre :)

Sofie i Cali sa...

Så spennende! Gleder meg til å se bilder :-D