Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

22. juli 2011

Fotballtrening og bading

Reaksjoner: 
Hei!
Som jeg har sagt tidligere så er det ekstremt varmt her. Så i dag har mesteparten av tiden gått til å bade. Naboen er på ferie så vi får lov til å bruke bassenget deres. En oppsummering av dagen min så langt:
Stod opp og spiste frokost. Ble toast med smør, druesyltetøy og et med smør, kanel og sukker. Det var første gang jeg har prøvd toast med kanel og sukker, det var faktisk veldig godt.
Etter at vi hadde spist kledde vi på oss og dro for å bade. Det var veldig deilig siden det er så varmt i lufta. Vi stupte og dykket etter ringer.

Til lunsj prøvde de å spise brunost. Barna synes ikke det var så godt, men vertsmor likte det. Etter lunsj tok barna og jeg en lur før jeg skulle på fotballtrening. Det var EKSTREMT varmt. Jeg synes det er varmt når jeg må spille i stekende sol og 24 grader. Forestill deg stekende sol, 38 grader og langt gress. Jeg holdt på å kaste opp, men jeg kom meg gjennom det. Vi var bare seks stykker, så etter å ha spilt i ca tre kvarter satt vi bare i skyggen og slappet av. Siden treningssesongen ikke har startet ennå så samles man mer for å ha det gøy og være sosial. Jentene jeg møtte var kjempehyggelige. Gleder meg til å spille med dem (håper bare jeg venner meg til varmen).
Etter trening badet vi mer. Det var deilig å bare slappe av i vannet (som var 32 grader. Litt mer en Oslofjordens 19 grader.) Nå er det snart middag. Tror nok jeg legger meg tidlig i natt. Rart å tenke at hvis jeg hadde vært hjemme så ville klokka vært 1.05. Sov godt alle sammen. Legger ut en video av meg som stuper. Bilder av rommet kommer denne uka.
Fred, KT

Edit: Videoen kommer senere. Publiserte innlegget før videoen var lastet opp.

Ingen kommentarer: