Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

26. juli 2011

Dagens innkjøp

Reaksjoner: 
Hei!
Her er bilder av dagens innkjøp :) størrelsene i A&F var veldig små. Klesstilen ellers er veldig variert. De hadde ikke supermye som jeg ville ha brukt. Men jeg er ikke så veldig god til å shoppe. Det viktigste var at jeg fikk meg noen shortser.








Collegejakke fra A&F - $51 (277 NOK)








Lorealmaskara - $8 (44 NOK)
Pinsett - $1 (5,5 NOK)
Vippetang - $1 (5,5 NOK)








Aeropostale bege shortsh -$19 (104 NOK)
Aeropostale olashorts - $10 (55 NOK)
Er det noe mer dere lurer på så er det bare å spørre. Det er mye enklere å svare på ting når jeg kan prate utifra litt erfaringer.
Fred, KT


1 kommentar:

Frida sa...

Hei du!!!

Både ser og høres ut som du har det bra nede i statene!
Shopping til og med, men tror du mener A&F! Det var den butikken vi ikke dro innom i London sist.. Men jeg var innom der nå ;) Hehe

Du får ha noen kjempe fine dager videre og kos deg masse!!
Klemz Frida