Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

23. juli 2011

Dag to i USA

Reaksjoner: 
Hei!
Våknet flere ganger etter seks i dag tidlig så jeg stod opp klokka sju. Tror kroppen min fortsatt tenker norsk tid.
Vi var i bassenget i dag tidlig fordi det var meldt storm senere. På vei tilbake til huset ringte en dame fra EF kontoret i Boston og fortalte Ruth at det hadde skjedd noe i Norge. Jeg ringte tilbake da vi kom til huset og fortalte at det hadde vært bombing i Oslo. Hun lurte på om jeg bodde nærme og sa at jeg sikkert burde prate med familien. Hun var veldig hyggelig og ville forsikre meg om at alt var bra. Jeg kunne bare ringe hvis jeg ville prate med noen. Jeg ble helt satt ut da jeg hørte det som hadde skjedd i Oslo. Jeg gikk rett på facebook for å se om familien var på. Eivind (brodern) var på så jeg pratet med han. Familien hadde det bra, ingen vi kjenner er skadet. Har ikke tenkt på stort annet i dag. Det var på nyhetene hvert femte minutt. Dere hjemme vet sikkert alt om dette så jeg skal ikke skrive mer om det.
Etter lunsj tok vi bilen til tannlegetimen til vartsfamilien. Vi kjørte rett gjennom en storm. Jeg har aldri opplevd så hardt vær. Vi kunne kjenne bilen bevege seg fra side til side på grunn av den sterke vinden. Noen trær hadde brukket og blåst opp. Strømmen gikk så det ble ikke noe tannlegetime på vertsfamilien.
Har vært veldig dårlig til å ta bilder. Må bli mye flinkere til det.

Tenker på alle dere hjemme i Norge. Håper virkelig alt vil bli bra og at det ikke blir noe værre enn det det allerede er.
Fred, KT

Ingen kommentarer: