Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

11. juli 2011

Avreisedato

Reaksjoner: 
HEI!
Jeg har fått vite når jeg skal reise til USA, 20. juli. Jeg trodde jeg skulle reise senere, men så fikk jeg mail fra vertsmor om at det bare er 9 dager til. Plutselig er det så mye jeg skal rekke før jeg drar. Mennesker jeg skal møte og ting jeg skal gjøre. Jeg må virkelig passe på å utnytte dagene godt. Skal sette meg ned og skrive en liten plan for hva jeg skal gjøre. Så nå er det under to uker til USA eventyret starter.


Fred, KT

3 kommentarer:

Sofie i Cali sa...

OI, bare 9 dager?! Tror det kommer til å gå kjempebra jeg :D Heier på deg!

Kristine sa...

Det er jo ikke lenge til da :) Jeg drar om 5 dager :D

Ruth Ayres sa...

we thought it would be a lot later too...but it will all be good. :)