Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

14. juli 2011

6 dager igjen

Reaksjoner: 
Hei!
Nå er det bare seks dager igjen til jeg reiser!! Tiden går utrolig fort. De siste dagene har jeg jobbet en del. I morgen skal jeg feire familiebursdag. Det blir veldig koselig. Godt å se familien før jeg reiser. Tenkte jeg skulle dele noen bilder fra Madeira, kommer også bilder av sidene inni albumet før jeg reiser.
 Badebassenget på hotellet.
 Mamma og jeg var i botanisk hage en dag. Var både blomster og fugler å ta bilde av.
 Vi tok busstur rundt på øya og her er fra et av stoppene.
 Vi var innom Camacha hvor de fletter med strå. Blandt annet stolen jeg sitter i.
Corinne og jeg har på oss hatter som er spesielle for Madeira. Tror det på en måte er nasjonalhatten deres.
 Feiret bursdag med lunsj i parken.
 Tok kabelbanen opp til Monte hvor vi så en kirke.
 Etter å ha sett kirka gikk vi levadavandring. Da gikk vi langs en slags minielv. Innimellom var det veldig smalt også gikk det rett ned på kanten.
 Det var ekstremt mange firfislier. Så dem overalt.
 Tok taxi rundt på vestsiden av øya. Vi kjørte over skyene og der så det ut som skyene kom over fjelltoppene som en foss.
 Vi besøkte også fiskemarkedet hvor det var masse fisk og STORE tunfisk.
På taxituren ståppet vi for å ta bilde av den flotte utsikten. Det blåste ekstremt mye!
Det var en liten oppsummering fra Madeira i bilder. 
Fred, KT

2 kommentarer:

Marie sa...

Høres ut som du hadde det utrolig fint! :) Fine bilder også :D

Sofie i Cali sa...

Kjempefine bilder! :)