Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

18. juni 2011

What a small world we live in

Reaksjoner: 
Hei!
Verden vi bor i virker så veldig liten, men alikevel så veldig stor. Se for deg dette; hele jorda, sju kontinenter, vi bor på et av de minste, i et lite land som heter Norge, i en by med få innbyggere og i et hus ved treet, der bor du. Verden er stor. Men med den nye teknologien virker den så mye mindre. Vi kan være venn på facebook med en fra Sverige, følge bloggen til en i USA, skype med en i Australia eller følge en fra Kina på twitter. Skjønner du hva jeg mener? Vi har tilgang til hele verden.
Poenget mitt med at jeg forteller dere alt dette er at jeg i dag chattet med en utvekslingsstudent fra Italia. Hun skal også til Indiana, 25 minutter unna North Manchester. Vi kommer til å reise på turer sammen. Gleder meg masse til å bli kjent med mennesker fra andre land. Kommer til å bli en skikkelig kulturbombe, men en bra bombe.
Verden er stor, men liten. Jeg gleder meg masse til å utforske en liten del av den. One step at a time.
Fred, KT

Ingen kommentarer: