Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

8. juni 2011

Tanker om USA - Vertsfamilien

Reaksjoner: 
Hei!
Først vil jeg bare si at jeg er superfornøyd med vertsfamilien min. De er kjempehyggelige. De kontakter meg og spør meg om mye, men ikke for mye hvis du skjønner hva jeg mener. De sier jeg er en del av familien og at de gleder seg masse til å møte meg. Er utrolig fornøyd! Barna deres er veldig søte. Og for å være ærlig så tror jeg ikke det kommer til å bli noe problem selv om de har tre små barn. I tillegg er de aktive i kirka, noe jeg kommer til å sette veldig stor pris på med tanke på at jeg er aktiv i min her hjemme. Kirka er viktig for meg og jeg kommer nok til å poste et innlegg om det senere.

Selv om de virker som den perfekte vertsfamilien må jeg prøve å innstille meg på det verste. Jeg har erfaringer med at det er bedre å være innstilt på det verste og bli positivt overasket. Samtidig må jeg være positiv. Jeg er forberedt på at det kan bli en del ups and downs. Tider hvor jeg vil være uenig med vertsfamilien. Det hender jo også med min egen familie. Neste år vil det være mye nytt. Mange inntrykk og mye å suge til seg. Jeg tror vertsfamilien min vil bli en viktig ting i mitt kommende år. De vil bli noen jeg kan prate med, le med og få støtte av. Jeg håper at de vil backe meg og ikke være for strenge.
Hvis jeg har den rette positive instillingen tror jeg det vil gå veldig bra. Jeg er innstilt på det verste, men håper på det beste.
My host family

Fred, KT

1 kommentar:

Anonym sa...

Det virka som en utrolig koselig familie! Håper du får et bra år i USA! :)
Jeg skal følge bloggen din :)