Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

13. juni 2011

Tanker om USA - Norge

Reaksjoner: 
Hei!
Når jeg sitter her på hytta begynner tankene å surre. Alt jeg kommer til å savne ved Norge. Folk klager over hvor dyrt Norge er og at vi aldri prater med mennesker vi ikke kjenner, men jeg liker meg her. Jeg er veldig glad for at jeg bor i Norge. Setter kjempestor pris på at jeg får bo her. Men over til det jeg kommer til å savne.
Familie, venner, hytta, Loftet, SK, 411, lyse kvelder, norsk, korte sykkelavstander, ski, snøen, melkesjokolade, matpakke, brunost, kjøttboller og potetmos, kosen rundt julemiddagen, påskeleir, vann fra springen, jentekveldene og sikkert mer som jeg kommer på når jeg ikke har tilgang til det lenger.

Man vet ikke hva man har før man mister det. Det er mye sant i den setningen. Mye her hjemme tar jeg som en selvfølget. Jeg tenker ikke over at jeg har det en gang. Jeg vedder på at etter et år i USA kommer jeg til å sette enda større pris på alt her hjemme. Får ta vare på alle stundene jeg har før jeg reiser og ta mentale bilder hele tiden.

Min kjære familie. I'll miss you!
Hva hadde du savna om du skulle vært utenlands et år?
Fred, KT

Ingen kommentarer: