Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

6. juni 2011

Tanker om USA - Mat

Reaksjoner: 
Heisann!
Enda et innlegg om mine tanker om USA. Denne gangen skal jeg dele mine tanker om maten. Er nesten 100 % sikker på at jeg kommer til å legge på meg. Det er så mye fast food og store posjoner.
Jeg husker da vi var i USA og vi skulle spise på McDonalds. Mamma og pappa tenkte ikke over at vi var i USA og bestilte large meny. Tro meg, den var diiiger! I tillegg så er jo maten i USA veldig billig. Det er ikke så dyrt å bestille stor meny på en fast food restaurant. For at jeg ikke skal trille hjem til Norge når året er omme, skal jeg holde meg i aktivitet. Jeg kan love at jeg skal drive med sport hele året. Kommer sikkert til å trene mer enn jeg gjør her hjemme. I frykt av at jeg legger på meg alt for mye.
Meg et år fra nå

Ha en fin dag og spis masse god mat!
Fred, KT

Ingen kommentarer: