Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

9. juni 2011

Tanker om USA - Kirka

Reaksjoner: 
Heisann!
Som jeg har fortalt tidligere er vertsfamilien min aktiv i kirka. De er ungdomsledere og de har ungdomsmøter. Jeg håper kirka kan bli et sted hvor jeg møter masse mennesker og får mange gode venner. Kirka i USA har en hjemmeside som jeg har vært og kikket litt på. Det virker kjempebra. Jeg er pinsevenn, så søndagsmøtene jeg går på til vanlig er annerledes enn gudstjenestene i statskirka. Utifra det jeg har lest på hjemmesiden til kirka virker det som om den er ganske lik den her hjemme. Det at ungdomene også har egene møter tror jeg også er viktig og binder ungdomene sammen. Når jeg skriver om kirker merker jeg at jeg blir veldig engasjert. Jeg ser for meg en fantastisk bra kirke og drømmer i vei. Jeg må passe meg så jeg ikke fantaserer for mye. Har ikke lyst til å komme dit og bli negativt overasket. Tror kirka vil bli en viktig del av mitt utvekslingsår. Det er viktig at jeg kan gå ukentlig i kirka og opprettholde min tro.
The Message
Fred, KT

Ingen kommentarer: