Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

15. juni 2011

Tanker om USA - Avreise

Reaksjoner: 
Hei!
Jeg vet at denne dagen kommer til å blir en tårevåt dag. Jeg er ikke en person du ser gråter ofte. Jeg kan se mange filmer uten å gråte. Selvfølgelig blir jeg utrolig rørt, men gråter ikke. Har sett filmer som Titanic, Dear John, The Las Song og My Sisters Keeper uten å gråte. Så er nesten litt nervøs for ikke å gråte på avreisedagen. Føler liksom at jeg ikke setter pris på alt her hjemmer hvis jeg ikke gråter. Kommer uansett til å være veldig trist. Skulle dra fra alt her hjemme og ikke se det igjen før om et år. Har selvfølgelig skype og telefon, men det er ikke det samme som å prate med en person i real life. Det virker veldig uvirkelig. Tror det ikke har gått helt opp for meg at jeg skal være borte et helt år. Høres veldig klisjé ut, men det har ikke sunket inn. Tror jeg kommer til å være litt i sjokk når jeg sitter på flyet på vei over dammen.
Har ikke fått vite avreisedato ennå, men regner med at det blir i slutten av juli.Fred, KT

Ingen kommentarer: