Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

29. juni 2011

Sommerferie

Reaksjoner: 
Hei!
Nå er skolen slutt og ferien er i gang. Jeg skal to uker til Madeira og resten skal jeg være hjemme, på hytta, besøke venner og jobbe. Får se hvor mye tid det blir til blogging, men kan ikke love noe. Ferien skal nytes og jeg skal utnytte den siste tiden jeg har i Norge. Jeg reiser mest sannsynlig i slutten av juli, men har ikke fått avreisedato ennå så det kan bli senere.
Jeg ønsker dere alle en riktig god sommer! Kos deg i sola og nyt tiden sammen med venner og familie.
God sommer alle sammen!!!
Hva er dine planer for sommeren?
Fred, KT

1 kommentar:

Sofie i Cali sa...

Jeg fikk avreisedato i dag! 30. juli går turen til statene :D

Ellers skal jeg bare jobbe og være med venner i sommer :)