Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

17. juni 2011

Smart pakking

Reaksjoner: 
Hei!
Jeg vet det er et problem som kommer til å dukke opp minuttet jeg starter å pakker. Det er alt for mye jeg vil ha med til USA. Tidligere ganger hvor jeg har pakket har ikke vekten vært noe stort problem, men plassen. Derfor har jeg gått til innkjøp av vakumposer. Dere har sikkert sett reklame for det på TV-shop. De funker veldig bra faktisk! Har tatt noen bilder og filmet litt for å demonstrere til dere hvor bra det funker. En sånn poser koster ca. 20 kroner på eBay. Veldig billig igrunn.
Her er alt jeg har inni; 5 bukser, x t-skjorter, pute, veske og en kosebamse.
Og til venstre er posen hvor alt skal inn i.
video
Her er hvordan alt gikk for seg. 
Før og etter bilder.
Siden disse vakumposene trenger en støvsuger for å få ut lufta funker det ikke så veldig bra å bruke det til ferie. da man som regel ikka har noen støvsuger når man skal hjem igjen. Men et supert tips til for eksempel utvekslingsstudenter.
Håper dere får bruk for tipset.
Fred,KT

2 kommentarer:

Hanne i USA sa...

Så smart :D vurderte å kjøpe sånn jeg og, men så tenkte jeg at det kanskje ble over 20 kg likevel! Kjempefin blogg :)

Nina sa...

Jeg lurte på om du kunne legge ut en link hvor du kjøpte dette? og hva heter egentlig disse de posene?