Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

27. juni 2011

Prosjektet mitt

Reaksjoner: 
Hei!
Det er ikke 100 % ferdig, men jeg får ikke gjort den ferdig før om en liten stund. Så legger ut bilder av det forløpige resultatet nå. Jeg har nemlig sydd min egen kjole. Den øverste delen var en gammel topp som jeg hadde. Synes den var veldig søt, men likte ikke fasongen. Så da klippet jeg den av og sydde på tre kapper. Har sydd den nesten helt selv, med litt hjelp fra mamma da.
En god idé å lage noe til vertsfamilien Pernille. Kanskje jeg skal gjøre det.

Foran                                                                            Bak

Hva synes du om kjolen?
Fred, KT

1 kommentar:

Sofie i Cali sa...

Den så kjempesøt ut! Kan du ikke prøve den på?

Du har en kjempesøt blogg :)