Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

5. juni 2011

Langhelg

Reaksjoner: 
Hei!
I helga har jeg ikke hatt muligheten til å blogge siden jeg har vært på hytta. Det var superdeilig. Hadde ingenting jeg måtte gjøre og tok livet med ro. På fredagen kom Forsberg på besøk. Vi spiste lunsj i Drøbak og gikk litt rundt i butikkene. Kjøpte meg en superfin bluse som jeg kan vise på bloggen senere. På lørdagen var foreldrene Tveter og Forsberg i 50-års lag så Maria og jeg var alene på hytta. Vi spiste pai, tok bilder og hadde Friends maraton. Jeg elsker Friends. Ingen serie som overgår den! Ellers har jeg bare sløvet og nytt været. I morgen kommer det en liten oppdatering på utvekslingsfronten. Fikk brev av EF i posten i går. Legger ut noen bilder fra helga.
Hva har du gjort i helga?
Hva synes du om Friends?
Stranda!

Lunsj i Drøbak
Min fantastisk gode lunsj
Maria og meg
Maria i gata i Drøbak, på vei ned til brygga
Se alle blomstene!
Mamma på brygga i Drøbak
Jeg elsker Drøbak! Sommerparadis
Et bilde fra fotoshooten til Maria og meg
Humla!
Fred, KT

Ingen kommentarer: