Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

11. juni 2011

EF sim-kort

Reaksjoner: 
Hei!
Nå sitter jeg her og leser meg opp på sim-kortet til EF. Det er fra selskapet ekit og heter simple calling. Håper jeg har forstått alt riktig. Her er hvordan jeg oppfattet at det fungerer.

Det koster 9c i minuttet å ringe internasjonalt og i USA. 15c for melding i USA 25c for melding internasjonalt.
Hvis jeg forsto det rett, kostet det ingenting å motta samtaler fra andre land. Men det koster penger å motta samtaler og meldinger fra USA.
Jeg fyller på kortet etterhvert som jeg trenger penger. Når kortet er tomt, kan jeg ikke bruker mer før det er fyllt på igjen. Fungerer som et kontantkort.
Man får et USA nummer og et internasjonalt nummer.
Har ikke funnet ut hvor mye det koster for de i Norge å ringe til meg i USA. Kan si ifra når jeg finner det ut.
Min kjære mobil at the moment. Skal prøve å gå kjøpt meg en iPhone til høsten.
Ordningen virker egentlig ganske grei. Får se om jeg skaffer meg et amerikansk kontantkort i tillegg eller bare holder meg til dette. Etter jeg har brukt det en stund i USA skal jeg gi en liten tilbakemelding på hvordan det fungerer.
Fred, KT.

Ingen kommentarer: