Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

1. mai 2011

What a great deal!

Reaksjoner: 
Heisann hoppsann!
I går var det åpning av Lørenskog hus. Jeg jobba fra 10-18 og tjente litt penger, for så å bruke dem opp rett etterpå. Jeg dro 1 1/2 time på shopping på Metro. Var innom videonova for å leie film som mamma og jeg skulle se i går kveld da jeg kom over skiltet; "Restsalg, 20,- div filmer, serier og spill". Jeg endte opp med en sesong Simpsons, en sesong Friends, en sesong Heroes og ni dvd'er til den nette sum 240 kroner. Det er sjukt billig! Så nå har jeg videostoff en god stund frem i tid.
I tillegg kjøpte jeg disse fine tingene. Synes skiltet var utrolig fint!
Duken som ligger på bordet.
Dette nydelige bildet!
Nye solbriller og solbrilleetui
Strandmadrass
xoxo Karianne

Ingen kommentarer: