Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

16. mai 2011

Tanker om USA - Sport

Reaksjoner: 
Hei!

Jeg vet at High School sport er en stor greie i USA. Alle samles, ser på high school kampene og det er skikkelig stemning. Virker som om skolene har skikkelig school spirit. Det er noe jeg skulle ønske vi hadde i Norge. Jeg regner med å spille fotball når jeg er der. Har også lyst til å spille soft ball. Aldri prøvd det, men det ser veldig gøy ut. Fint å prøve en ny sport også. Veldig bra måte å få venner og holde seg i form. Sport i USA tror jeg blir en sentral ting av hverdagen min. Det blir morsomme opplevelser og bra minner. Har store forhåpninger til sporten der. At det er mye sosialt rundt det også. Håper på at det amerikanske fotballaget er bra. Skal lære meg reglene til baseball, basketball og amerikansk fotball. Det blir superbra!

Driver du med sport? Hvilken?


xoxo Karianne

1 kommentar:

Anonym sa...

spilte du fotball før, eller? hvordan er nivået der borte? :)