Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

20. mai 2011

Tanker om USA - Skolen

Reaksjoner: 
American High School. Hvor mange ganger har jeg ikke sett filmer om dette. Det er så utrolig mange filmer om high school. School spirit, klikker i kantina, masse aktiviteter og drama. Disse filmene gjør jo at jeg har en del tanker om the American high school. Lite vet jeg om hvordan North Manchester High School er, men regner med at den er ganske lik alle andre high school. Mye av grunnen til at jeg reiser til USA er jo nettopp for å oppleve high school. Oppleve alt dette som jeg ser på filmer. Det er på skolen jeg kommer til å få de beste vennene. Det er det jeg kommer til å få mange minner. Jeg tror et år på high school vil bli bra. I starten vil det være utfordrende, jeg kommer nok til å savne den norske skolen litt. Men etter hvert vil det bli veldig bra. Jeg skal ha en positiv instilling til det som er nytt.

Har du sett americanske high school filmer? Hvilke?
Mine favoritter er Another Cinderella Story og She's The Man.

xoxo Karianne

Ingen kommentarer: