Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

11. mai 2011

Tanker om USA - Prom

Reaksjoner: 
Hei!
Det kommer til å bli mange nye opplevelser neste år. Mange inntrykk og mye å oppdage. Jeg har mange tanker om året mitt i USA. Tenkte jeg skulle dele disse tankene med dere. En tanke av gangen. I dette innlegget blir det om High School Prom.

Jeg vet at dette er noe alle gleder seg til, inkludert meg. Jeg har sett prom i filmer og det ser fantasktisk ut. Guttene har på seg finstasen og jentene har pyntet seg i nydelige kjoler. Dette er noe jeg er så heldig å få muligheten til å oppleve. Jeg vet ikke hvordan prom kommer til å være på min high school, men jeg tipper det blir en minneverdig dag. Musikk, dansing, mat?, hairdressing, sminke, kjoler, bilder og alt annet som hører med. Prom blir en av mange ting i USA som jeg gleder meg til.

Liker du å pynte deg til ball?
Hva tenker du om prom?
xoxo Karianne

1 kommentar:

BNT sa...

Hei Karianne, for en kul blogg! Liker konseptet med at du skriver om forventningene dine, deretter får vi kanskje et glimt av hvordan det opplevdes også..? :-D

Ang. Prom og mange andre ting i livet tror jeg det er viktig å se frem til evenementer og fryde seg i forberedelsesgleden - samtidig som en hver dag og et hvert selskap er hva du gjør det til. Ønsker deg et særdeles opplevelses rikt år i Indiana! t. Birgitte