Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

29. mai 2011

Stipend fra lånekassa

Reaksjoner: 
Heisann!
Håper dere har hatt en fin søndag, tross skiftende vær. Jeg har sittet inne og nerdet naturfag i hele dag. Så nå føler jeg meg ganske forberedt til prøven i morgen.

For ikke så alt for lenge siden søkte jeg om stipend fra lånekassa. Jeg får et stipend på 50 000. Foreldrene mine bor sammen med grei lønn, så da får du kanskje en liten pekepinn på hvor mye du kan få i stipend hvis du skal på utveksling. Beløpet blir delt opp i to. Jeg får halvparten i August og den andre halvparten til våren en gang. Man kan bruke disse pengene som man vil, men jeg skal bruke de til å dekke programavgiften.

Fred, KT

Ingen kommentarer: