Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

31. mai 2011

Dilla på fotografering

Reaksjoner: 
Jeg har fått skikkelig dilla på fotografering nå. Hadde det for to år siden også, men fikk aldri gjort noe med det. Så speilrefleksen har støvet ned det siste året.
Etter at jeg så Fotoskolen - Singapore måtte jeg bare dra frem kamera. I dag har jeg sett på youtubevideoer om fotografering. Har forsket litt selv, og fikk til noen bilder. Kanskje blir det litt flere bilder på bloggen fremover.
Til alle fotolystne mennesker så anbefaler jeg Fotoskolen - Singapore. Det kan sees på nett-tv på nrk, http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/741313/ I tillegg kan jeg jo vise filmene fra youtube. http://www.youtube.com/user/FontanaKnowledge Jeg ser på filmene hans som heter photography tutorial. Har bare fått sett på tre hittil, men de virker veldig bra.
Her er noen av bildene jeg tok i dag.

Yndlingsboka mi!

Hverdagstro
Fred, KT

Ingen kommentarer: