Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

3. mai 2011

Chicago

Reaksjoner: 
Hei!
Er veldig usikker på om jeg skal være med på en av turene til EF. Fikk mail fra vertsmor om at vi kom til å reise forskjellige steder. Derfor er jeg litt usikker på om jeg skal reise på EF tour eller ikke. Må nok vurdere det litt nermere.
En ting som i hverfall er litt sikkert er at jeg skal til Chicago!
 Og Indianapolis! Hovedstaden i Indiana.
xoxo Karianne

1 kommentar:

Janne sa...

tusen takk! Nei, skolen bestemte om jeg skulle være senior eller junior. Siden jeg ble senior får jeg lov, men det kommer helt ann på skolen din. Ta kontakt med skolen når du får vite info om skolen og spør, selv om det kan skje at du blir junior kan de gjøre unntak noen ganger og la folk "walk the line". Jeg var litt mer junior før jul og ble senior etter jul og derfor lar de oss utvekslingsstudenter på Hart Co få oppleve graduation. Gled deg masse og masse lykke til! Meld deg på EF camp hvis det ikke er forsent, det var supert!!