Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

18. mai 2011

17. mai

Reaksjoner: 
Hei!
Gratulerer med dagen!
17. mai var skikkelig bra. Jeg nøt hvert sekund. Tok mentale bilder hele dagen. Var stolt av å være norsk. Føler jeg fikk utnyttet dagen skikkelig. Først var jeg på KG med Frida. Hun skulle synge sammen med Singers, så det var gøy å være der. Etterpå gikk jeg sammen med KG i Oslo toget. Var utrolig gøy å være en del av toget. Tjokka fullt med mennesker. Fikk skikkelig nasjonalfølelse.
Etterpå spiste jeg på Hard Rock med Mai, Suphangi, Nithuja og Frida. Det var utrolig koselig. Så tok Frida og jeg toget til Strømmen for å være med på feiringen i Sentrum Kirken. Å feire 17. mai på SK er noe jeg har gjort hvert år. Like bra hver gang. I dag var det oss ungdommene som hadde ansvaret. Synes det var veldig vellykka.
Etter at opplegget var ferdig på SK dro jeg hjem for å ta av bunaden og rett til Hektner gård etterpå. Vi var mange ungdommer som var samla. Vi grilla, spilte vollyball og hilset på kuene.
Hele dagen var kjempebra. Mange mennesker, alle var glade og alle de fine bunadene. Jeg elsker å se folk med bunader. Legger ut en film hvor KG Singers synger en sang.
Håper du hadde en fin 17. mai.
Er de ikke flinke? :)
Hva gjorde du på 17. mai?


xoxo Karianne

1 kommentar:

leneesj sa...

Var i Oslo! Gratulerer med dagen, litt for sent :D håper du hadde en super dag!