Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

25. april 2011

Visum-papirer

Reaksjoner: 
Heisann!
God påske til alle sammen! Håper dere har hatt det bra. Jeg har hatt det fantastisk superbra :)
På fredagen før påske fikk jeg visum-papirene mine. Så da tok jeg de med på fjellet for å fylle de ut i ferien. Det var ganske mye som skulle fylles ut så fikk ikke fyllt ut alt. Nå holder jeg på å fylle ut siste informasjon. For de som synes søknaden til EF var mye så kan de bare glede seg til denne. Det er tre ganger så mye. Alt fra pass info til skole info til om du har vært i USA før og i det hele tatt. Skal bli deilig å bli ferdig med papirene så jeg får intervju på ambassaden.
Jeg har en liten surprise som jeg skal fortelle i morgen :) Can't wait!!
Until then, have fun.
xoxo Karianne

Ingen kommentarer: