Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

6. april 2011

TAYLOR SWIFT!!!

Reaksjoner: 
Hei :)
I oktober bestilte pappa billetter til Taylor Swift konserten 9. mars. Da føltes det som skikkelig lenge til, men det gikk utrolig fort. Nå er det over to uker siden konserten. Må starte med å si at den var utrolig bra!!! Hun var så utrolig søt. Alle sammen skrek som små jentunger. Stemninga var helt sjuk! Taylor pratet skikkelig mye med publikum. Hun var så jordnær og man så at hun nøt hvert øyeblikk hun hadde på scenen. Forventningene mine til hvordan hun skulle synge live, var egentlig ganske lave. Men hun overgikk de 1000 ganger. Stemmen hennes var skikkelig bra live! Var helt klart verdt pengene.
Noen venninner som også var på konserten satt langt frem. De fikk serr møte Taylor Swift etterpå!!!!! Det er helt sjukt!! Dere må lese innlegget til Ingrid, jeg blir helt starstruck på hennes vegne. Dere må lese det!!!
Les her: http://ingridals.blogg.no/1300123675_9_mars_2011__dagen_je.html#comment
Var en konsert som jeg aldri kommer til å glemme! :)

Hører du på Taylor Swift? :)
xoxo Karianne

3 kommentarer:

Maja sa...

beste kvelden i midt liv!! haha
men konserten var kjempebra :D

oline sa...

Hei!
Jeg har byttet blogg (hadde http://www.olineusa.wordpress.com) til http://www.usaoline.blogg.no. Hadde deg som link på den gamle bloggen min, så har overført linkene til den nye bloggen, så har linket deg der også. Vil du linke meg tilbake, så hadde det vært supert!

Den konserten var forresten helt rååååå

Ida sa...

Jeg var også på den! Den var sykt bra <3 Skal se den igjen med vertssøster i september!! gleder meg :) linker forresten