Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

15. april 2011

Spansk i USA

Reaksjoner: 
Hei godtfolk!
Nå har jeg pratet med spansklæreren min og fått oppklart alt rundt fremmedspråk i USA. Jeg hadde spansk alle tre årene på ungdomsskolen og nå i 1 vgs. Siden all undervisningen i USA vil foregå på engelsk trenger jeg ikke å ha spansk i USA. I tillegg vil jeg heller ikke få noen karakter i spansk. På vitnemålet mitt kommer det til å stå en kode for at jeg har gjennomført faget og at det er godkjent.
Så til alle utvekslingsstudenter så anbefaler jeg å prate med studieleder evt. språklærer om du må ha fremmedspråk i vertslandet og hvordan det er med karakterer av fremmedspråk.

xoxo Karianne

Ingen kommentarer: