Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

27. april 2011

En liten update - Sport og Skole

Reaksjoner: 
Hei alle søte!
Det ble et litt sent innelgg i dag siden jeg har hatt engelsk tentamen, så piano og så jobb. I morgen blir det pugging til matte tentamen. Wohoo! Også skal jeg på et møte på skolen ang. USA, men jeg vet ikke helt hva det går ut på. Kan gi dere en liten update på det i morgen.

Fikk mail fra vertsfamilien i dag. Har fått vite en del informasjon ang. neste år. Det er sportsskjemaer som jeg trenger å fylle ut for å spille softball og fotball. Disse skjemaene må jeg fylle ut når jeg kommer til USA. I tillegg må jeg betale $40 for det. Jeg har også fått vite at jeg skal være Junior neste år. Vet ikke helt hva det går ut på, men skal sjekke det ut litt nermere. Kommer nok mest sannsynlig til å ikke ha graduation. Vanligvis får ikke utvekslingsstudenter gjort det på den skolen jeg skal gå på.

Jeg har ikke fått vite avreisedato ennå, man Toni (regional coordinator) skal kontakte meg ang. det. Kan hende jeg drar siste uka i juli siden fotballsesongen starter før skolen. Skolestart er 22. august.

Det var en liten oppdatering på utvekslingsfronten. Har ganske mye å fortelle om vertsfamilien, men må høre om det er greit for dem at jeg legger det ut. De virker i hverfall superhyggelige og jeg gleder meg masse.

xoxo Karianne

Ingen kommentarer: