Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

29. april 2011

EF Discovery Tours

Reaksjoner: 
Hei sveis!
EF har fått ny my high school year hjemmeside. En side for EF studenter hvor det ligger søknad, preparation material og mye mer. Har ikke fått sett så mye på den ennå, men det var en ting jeg så som jeg må fortelle dere.


EF Discovery Tours

Det er fire forskjellige opplevelsesreiser.

  • Hawaii Tour (7900,-)
  • East Coast Tour (7800,-)
  • Los Angeles & Grand Canyon Tour (8100,-)
  • California Tour (8200,-)


Er litt usikker på hvor mange av disse man kan velge. Vet heller ikke hva de forskjellige går ut på. Tenker at de to jeg har mest lyst til å reise på må bli "LA og Grand Canyon Tour" og "Hawaii Tour". Må finne ut litt mer om det her! Synes det er utrolig gøy at EF arrangerer slike turer så man får se enda mer av landet. 

Hvilken tour ville du reist på?


xoxo Karianne

2 kommentarer:

Lene sa...

Jeg tror jeg vil ta east coast tour!! :) skal bo en time unna LA jeg da, så velger heller noe annet!

Anonym sa...

Helt klart Los Angeles og Grand Canyon! :-))