Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

26. april 2011

Big surprise!!

Reaksjoner: 
Hei!
Så her kommer overraskelsen min. Jeg har fått mail fra min endelige vertsfamilie!! :D:D Første mailen fikk jeg på lørdag rett før jeg skulle legge meg. Fikk ikke lagt meg da for å si det sånn. Skrev fort et svar tilbake og nå har jeg fått mange bilder og opptil flere mail. De virker superhyggelige og kjempesnille! De har tre adopterte barn og de bur litt utenfor byen. Men en gang i uka samles alle ungdommene hjemme hos dem, så det blir koselig! Nå gleder jeg meg supermasse til å flytte dit. Har sendt mail med dem hver dag :D
Kommer litt updates etterhvert. Det er en del som skjer på utvekslingsfronten for tiden så skal være flink og blogge hver dag :)

Også må jeg nevne at verdens beste mamma har bursdag i dag!! :D Gratulerer med dagen mamma :D!!
xoxo Karianne

1 kommentar:

Hannah I USA 11/12. sa...

men du må jo si hvilken stat du har havnet i!!