Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

1. mars 2011

VM i lille Norge

Reaksjoner: 
Hei alle sammen!
Nå er det en stund siden sist. Har ikke blogget siden det ikke skjer noe på utvekslingsfronten.
Den siste uka nå så har det jo vært ski VM, her hjemme i lille Norge. I går vant Marit Bjørgen, igjen. Den dama er helt utrolig! Kombinertgutta fikk bronse. Kjempebra dag for Norge. Da jeg så at vi fikk både gull og bronse måtte jeg ta turen til Oslo på medaljesermonien. Måtte jo benytte sjansen å få med meg litt av VM-stemninga. Nå som VM nesten er rett utenfor døra kan jeg ikke la være å dra.
På bussen til Oslo møtte jeg Nico, Lamptey og Emil, men de skulle ikke på VM. Skuffende. Så kom Marie og Maja på bussen og vi tre dro videre til University Square. (Synes det var et litt kult navn på universitetsplassen. Høres ut som om det er i NY eller no.) Måtte stå ute å vente en stund før vinnerne kom, men det var verdt det! Vi sto på andre rad og så ganske mye. Da Moan gikk ut på scenen så filma han. Så jeg kan jo si at Magnus Moan har film av meg på mobilen, lol. Var veldig gøy med den gode stemninga og alle som hoiet og skrek.

Maja og meg på Deli på vei hjem fra medaljesermonien.


Har du vært i Oslo på VM?
Har du VM-feber du også?


xoxo Karianne

2 kommentarer:

Elise Bjørnstad sa...

heihei, har en liten utvekslingsutfordring til deg på bloggen min! :)

Kesia i Florida 11/12 sa...

Jeg skal også til USA, linker deg! :)