Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

25. mars 2011

Videokamera i hus

Reaksjoner: 
Heisann!
Da var videokamera kjøpt. Pappa og jeg dro på Elkjøp og fikk prøvd noen videokameraer. Jeg endte opp med et annet et enn det jeg skrev om tidligere. Det ble et Canon videokamera, har Canon speilrefleks også. Gotta love Canon! Nå står v-kamera til lading. Gleder meg masse til å bruke det. Skal bli utrolig mange minner på film! Også veldig deilig at man ikke trenger videokassetter, bare et minnekort. Kanskje blir det noen videoer på bloggen etterhvert også. Det hadde jo vært artig.
Nå drar jeg på Loftet. Ungdomsmøte i Strømmen med Jostein Myren. Blir knakanes bra!
xoxo Karianne

1 kommentar:

Marie sa...

Haha, nå blir det vel både parodi og filming på hyttetur ! xD