Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

19. mars 2011

Torsdagens innkjøp

Reaksjoner: 
Hei!
Nå venter jeg på mail fra arrival familien. Har blitt ganske god på å vente nå. Det er ihvertfall noe man må når man er utvekslingsstudent. Uansett, torsdag jobbet jeg for å samle inn penger til Karanba. Det er en organisasjon i Brasil som hjelper barn i favelaer ut av narkomiljøet og heller inn i fotballen og mulighet for å få en utdanning. Da jeg var ferdig for dagen kom mamma innom og vi handla litt. Jeg kjøpte meg en veske og en kjole. De er skikkelig fine. Digger veska, tror den kan bli skikkelig kul sammen med noen brune gladiatorsko. Nå er det tid for jobb. Bare å komme innom KappAhl på Metro :)


Kjøpt på KappAhl 149,-
xoxo Karianne
Kjøpt på KappAhl 349,-

Ingen kommentarer: