Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

22. mars 2011

Lager den største hemmeligheten!

Reaksjoner: 
Hei!
Nå holder jeg på å lage en hemmelighet til mamma og pappa. Jeg vet ikke helt når jeg skal gi det til dem, men det kommer til å bli skikkelig bra. Jeg kan ikke skrive hva det er i tilfelle de leser bloggen og ser hva det er de skal få. Da hadde det blitt den dårligste overraskelsen ever! Grunnen til at jeg lager denne overraskelsen til dem er jo nettopp fordi jeg skal til USA neste år. Siden jeg skal være borte fra familien i et år må jeg gjøre no ekstra stas no. Noe de kan sette pris på når jeg er borte. Tror de kommer til å bli veldig glad for det de får. Det burde de i vertfall. 

Nå har jeg vært veldig flink til å blogge de siste dagene og satser på å være like flink fremover også.
Vet jeg har lovet et innlegg om Taylor Swift konserten og den kommer, må bare få somlet meg til det.
xoxo Karianne

Ingen kommentarer: