Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

21. mars 2011

Klarer nesten ikke vente

Reaksjoner: 
Hei!
Siden jeg har fått vite at jeg skal til North Manchester går jeg og tenker på det hver dag. Hvordan er skolen? Hvordan er stedet? Hvordan er familien? Hvordan er menneskene? Det er så mye jeg lurer på og gleder meg til å finne ut. Føler meg skikkelig stalker-ish. Er inne på google kart annenhver dag og sjekker ut stedet. Studerer gatene, husene og skolen. Jeg skrev før helga at jeg skulle få mail fra arrival familien i helga, men jeg har ikke fått noe ennå. Skal si ifra så snart jeg hører noe.
Slenger med en liten random fact om arrival familien og et bilde. Arrival familien har to hunder, yorkshire terrier. Det er en fantastisk søt rase.
Se så søte!
Bildekilde: http://www.petsaleinc.com/Yorkshire-Terrier-sale-classified-30.aspx

xoxo Karianne

Ingen kommentarer: