Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

17. mars 2011

JEG HAR FÅTT VITE HVOR JEG SKAL!!!

Reaksjoner: 
Hei :)
Det har vært veldig mye frem og tilbake om jeg skulle ha denne velkomst-familien eller ikke. De er min midlertidige familie frem til de finner et annet sted jeg kan bo. Jeg landet til slutt på at jeg skal reise dit, til North Manchester i Indiana. Har googla litt på stedet og det ser veldig koselig ut der. Selv om det bare er 1000-5000 innbyggere tror jeg det kan bli kjempebra. Håper at det er skikkelig samhold i byen. Når det skjer arrangementer så er det noe som hele byen deltar på. Noen synes kanskje det virker litt dumt å ikke få sin endelige vertsfamilie med en gang, men jeg tror det skal gå bra. Siden det bor så få i byen og den er såpass liten kommer jeg ikke så langt unna velkomstfamilien. Jeg har fått mail fra velkomst-familien og de skal sende meg en mer detaljert mail til helga.
Forløpig har jeg funnet ut at de har spansk på skolen, noe som er veldig bra. Skolen heter forresten North Manchester High School, veldig orginalt. Har også funnet ut at de har jente-fotball (stort YES!). Tror dette kommer til å bli et veldig bra år!
Brevet fra EF! Yay!

xoxo Karianne

2 kommentarer:

Johanne:):):) sa...

Åå så kult!! Tror du kommer til å få det supert :D

Ingrid:)) sa...

Åh, awesome!! Så spennende daa! Gleder meg til å høre meir :D Grats