Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

20. mars 2011

Forberedelsesmateriale

Reaksjoner: 
Hei!
I dag har jeg ingenting jeg må gjøre så da tenkte jeg at jeg skal forberede meg til USA. Skal lese igjennom masse materiale som jeg har fått fra EF. På nettsidene til EF kan man logge inn på noe som heter "My High School Year". Her legger EF ut info om vertsfamilie, skole og annen info. Veldig greit å ha alt samla på et sted. Hver måned har jeg fått forberedelsesmateriale (noe jeg ikke viste). Så har en del dokumenter jeg må lese. Siden jeg ikke har noe jeg må gjøre i dag så skal jeg slappe av og lese disse. Mye av det som jeg vet fra før og noe jeg ikke viste. Veldig greit å vite så mye som mulig om USA før jeg reiser dit.
My High School Year nettside

xoxo Karianne

Ingen kommentarer: