Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

14. mars 2011

Football ftw!

Reaksjoner: 
Hei!
Lenge siden jeg har blogget nå. Grunnen er vel egentlig at det ikke skjer så mye på utvekslingsfronten. Har fått beskjed om at det er avreisemøte i Oslo 7. mai.
På onsdag var jeg på Taylor Swift konsert i spektrum. Det var sjukt bra!!! Hun var så søt og pratet hele tiden! :) Må fortelle mer om konserten i et senere innlegg.
På fredagen var det nattcup i fotball. Det var veldig gøy selv om vi ikke vant alle kampene. Uansett gøy å spille fotball igjen. Slutta på fotball i oktober elns, så må benytte sjansen når jeg kan. Scorte cupens fineste mål så det var jo litt gøy da. Publikum tok bølgen og sånn, men det fikk jeg ikke med meg, teit.
Søndagen spilte jeg fotball igjen. Fikk spørsmål om å være med dame og spille. Siden jeg skal benytte hver sjanse jeg har til å spille så sa jeg jo ja. Vi vant 3-2 mot Asker. Alle sammen koste seg på banen. Siden jeg er skikkelig i fotball modus så var jeg med på trening i dag også. Vurderer å starte igjen, hvis jeg har tid. Uansett fint å holde seg i form før jeg drar til USA! Har jo tenkt til å spille fotball der.
Random picture from Norway Cup.

Driver du med no sport?

xoxo Karianne

Ingen kommentarer: