Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

15. februar 2011

Skulle kanskje til Indiana

Reaksjoner: 
Hei igjen!
Nå har de ringt fra EF og jeg fikk vite hvorfor de hadde ringt på fredag. De spurte om det var greit for meg å bo i en velkomstfamilie sammen med en utvekslingsstudent fra Sveits. Familien bor i North Manchester i Indiana. Ser veldig koselig ut der og jeg har ikke noe imot å bo med en utvekslingsstudent en stund, men tror jeg sier nei. Vil heller få den familien jeg skal bo hos med en gang. Så jeg er helt sikker på hvor jeg skal bo og hvem jeg skal bo hos.
Litt gøy at det het North Manchester, for da pappa studerte i England så studerte han i Manchester.
Bilde av North Manchester ovenifra. 
Photo by Derek Jensen (Tysto), 2005-July-01
Skal si ifra så fort jeg får vite noe mer. 
Hvis du skal til USA neste år, vet du hvor du skal?
xoxo Karianne

2 kommentarer:

Solveig Marie Klæhaug sa...

Vet ikke hvor jeg skal enda, men en venninne av meg har nettop fått vertsfamilie (hun reiser med explorius), så jeg begynner å bli litt utolmodig :-p
Har du vaglt en region, eller lot du valget stå åpent? :-)

Sofie U. S. sa...

Hei :D Du kan legge meg til på face også så kan du bli medlem i en gruppe som jeg og en annen har fiksa til de norske som skal med ef :P egentlig for de som skal på campen, men det gjør ingenting om du ikke skal på campen da :P
legg til sofie ulfeng skjenken