Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

9. januar 2011

Venter og venter

Reaksjoner: 
Hei alle søte!
EF sa at de skulle kontakte meg over nyttår. Nå går jeg og venter og venter på å høre noe fra dem. Samme hva det er, om det er en regning eller hvor jeg skal bo. Bare et eller annet. Sist gang jeg sjekket mailen og så at jeg hadde fått mail fra EF banket hjertet fortere. De ønsket bare god jul og godt nytt år, men det er allikevel veldig moro og høre fra dem! Får sommerfugler i magen når jeg prater om det. Kanskje skal jeg ha graduation, dra på ferie til New York, San Fran eller Hawaii. Er jo ikke helt sikkert, men det er gøy å leke med tanken.
Stay tuned.  xoxo Karianne



Maybe one day I'll be in one of these pictures :)

1 kommentar:

camilla sa...

Naar du skal til USA burde du absolutt dra til steder som NYC, san francisco, hawaii osv.. Jeg dro med EF til hawaii, og skal vere med til NYC i april! :-) Bor veldig nerme san francisco og det er en av mine favoritte steder, du burde absolutt dra dit! :D Sorry for skrivefeil osv, men har amerikansk alfabet!

- Camilla Kittelsen