Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

23. januar 2011

Konvolutt fra EF

Reaksjoner: 
Hei!
Møtte på jobb klokka ti i går og trodde jeg starte ti, men neida, jeg starta ikke før tolv. Så da hadde jeg to timer til rådighet hvor jeg gikk rundt på senteret og shoppa litt. Uansett, mens jeg var på senteret ringte mamma og sa at det hadde kommet en konvolutt fra EF. Det var dessverre ikke noe mer spennende enn en regning. Det er litt kjedelig å få regning, men på den andre siden så skjer det ihvertfall noe.
Delbetaling
Det koster en del å være utvekslingsstudent. Så da får vi regninger underveis som vi skal betale.
For å bekrefte at jeg skulle være med måtte vi betale ca. 8 000,- Regninga som kom nå var på ca. 17 000,- Tror jeg får to regninger til a ca. 17 000,- Merker det skal bli ganske greit å få stipend på rundt 40 000!

Var på skitur her om dagen :)
xoxo Karianne

4 kommentarer:

Sofie U. S. sa...

yes sir, jeg reiser med ef vettu :)

Julie sa...

Jeg skal på utveksling i 2012/2013, og lurte på hvordan snittet ditt var nå til jul, og om du fikk 3 eller mindre i noen fag?

Cecilie sa...

Reiser med Speak 11/12 :) linker deg!

Cecilie sa...

Hahaha, takk! Skal bli godt med litt sollys igjen! :P

Har nok sett nordlyset opp til flere ganger ja, ser det jo hvert år..blir like fascinert hver eneste gang! Har dessverre ingen bilder, har ikke riktig objekt til kameraet osv :( Skal prøve å skaffe meg det i USA!

Takk det samme, gleder meg utrolig mye! :D