Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

20. januar 2011

Hepatitt A+B

Reaksjoner: 

Heisann!
Nå har jeg fått ordnet opp i det med vaksinen hepatitt B. Jeg ringte vaksinekontoret i går og fant ut at jeg ikke hadde tatt hepatitt vaksinen. Så bestilte første time ledig.
Nå sitter jeg ved siden av Helena! Har tatt første dose med vaksinen. Skal tilbake om en måned for å ta andre dose. Også tar jeg siste dose i slutten av juli før jeg reiser. Vaksinedamen anbefalte at jeg tok A+B så da tok jeg A+B. Da er det mindre sannsynlighet for at jeg blir smitta, tror jeg. Men USA krever bare at du har B, så hvis man ikke vil så trenger man ikke ta A.
Helena er KUL!

xoxo Karianne

4 kommentarer:

Anonym sa...

kos å sitte med deg asssss!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 < 3 <3 <3< 3 <3< 3 <3

Andrea sa...

Jeg skal også ta den sprøyta snart...

linke? : )

carolineal sa...

men rekker du å bli ferdig med alle tre dosene før du drar nå da?

Sofie U. S. sa...

Hei :) jeg skal også til usa 2011/2012, jeg lurer på hvor du har søkt deg til og om du eventuelt har facebook? Så kanskje vi kunne ha blitt bedre kjent før EF forberedelsescamp :)