Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

12. januar 2011

Fag 2. klasse vgs

Reaksjoner: 
Hei.
Jeg går studiespesialisering og i dag gikk vi rundt på skolen for å se hvilke fag vi ville ta til neste år. Jeg tror jeg har kommet opp med fem fag som jeg har lyst til å ta. Ganske sikker på at det går an å ha disse fagene i USA også.

R1 matte - Tenkte jeg skulle søke R1 og hvis det blir for vanskelig hopper jeg bare over til S1.
Fysikk 1 - Tror det skal gå greit. Sikkert uvant med engelsk i starten, men etterhvert blir det sikkert bedre.
Kjemi 1 -        ---------   "   -----------
Internasjonal engelsk - Det blir jo bare vanlig engelsk i USA som man uansett må ha.
Spansk 2 - Kommer sikkert til å surre skikkelig. Først oversette fra engelsk til norsk og så norsk til spansk.
Bilde: http://blog.davidsteinsland.net/2010/01/fagvalg-2010/ 

Q: Hvilke fag skal du ha til neste år? Realfaglig eller samfunnsfaglig? 
xoxo Karianne

Ingen kommentarer: