Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

5. januar 2011

Another year went by

Reaksjoner: 
Godt nyttår! :D
2010 har gått så fort. Da jeg stod på toppen i Rælingen på nyttårsaften og så utover på Lillestrøm og alle rakettene synes jeg ikke det var lenge siden jeg sist stod der. Har opplevd mye og har veldig mange gode minner fra 2010. Så dere skal slippe å lese så mye legger jeg ut noen bilder fra det herlige opplevelsene fra 2010 :)
Skiturer med familien
Skøytedager på Hammer med Loftet gjengen

Helg hos Maria sammen med Frida og Maria
Påskeleir meg Loftet!
Påskeleir med Loftet!
Helg hos Maria. Kos!
Flere overnattinger hos Maria...
... med masse Mario! :D
17. mai feiring med Peppes og Oreokake
17. mai med familien og feiring på SK.
Helg med Frida på hytta. Alltid suksess!
Loftet avsluttning på Nakholmen!
Londontur med Frida og våre mødre
Møtte selveste Zac Efron da vettu. Slo av en liten prat :)
Meg og mamma :)
Var på madame tussaud og fikk gitt Shrek en skikkelig klem :D
Spiste på veldig god restaurant i London! 
Frida og jeg på flyplassen på vei til London :D Yay!
Spiste veldig koselig lunsj i parken. Anbefales! Hihi :)
16 års bursdag med jentene og hjemmelaget pizza! Nam
Var i Egypt og fikk sett pyramidene.
Og ridd på kamel opp til Mosesfjellet.
Maria på kamelen på veien ned igjen :)
Årets opplevelse: Bade med DELFINER :D :D !!!!
Hyttetur til Drøbak med Loftet! Alltid gøy det!
Hyttetur, koselig!
Lille julaften med familien på pappa sin side. Julegrøt med mandel. Spør hvem som fikk den. Jeg! :D
Julaften med fammen!
Mamma og meg på julaften! <3
1. juledag med familien på mamma sin side :)
God tradisjon med familien!
Spilte Lørenskogmesterskap i curling og vant :D!
Håper på mange gode minner i 2011 også. Noe jeg er ganske sikker på, med tanke på at jeg skal til USA i ÅR. Rart å tenke på at jeg skal tilbringe halve 2011 i USA. Gleder meg masse! Kos dere masse i 2011 og finn på mye moro som er verdt å huske!
xoxo Karianne

Ingen kommentarer: