Tanker om USA

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR

KEYS TO A GOOD EXCHANGE YEAR - First Key - Second Key - Third Key - Fourth Key - Fifth Key

1. desember 2010

Norsktentamen

Reaksjoner: 
Hei!
I dag var det enda mer analyse av tekster. Analyse in my <3 ..eller ikke...
Nå har jeg ihvertfall sittet i tre timer og skrevet analyse av et dikt. Var egentlig et ganske greit dikt så tror det gikk bra.
I går var jeg i bursdag til fetteren min. Veldig koselig å se familien igjen! Må nyte alle de stundene siden jeg ikke får sett dem hele neste skoleår.
Har loka litt på youtube for å finne noen kule trylletriks. Må øve, men synes jeg begynner å bli ganske god. Skal filme det og legge det ut når jeg er blitt god nok :)

I dag er det 1. desember og på tide å spise pepperkaker og høre på julemusikk! Yndlinsjulesangen min er Last Christmas - Wham. Ingen synger det bedre enn Wham!
Have a nice day!
xoxo Karianne

Ingen kommentarer: